Jag har en annan.

publicerades 2010-04-13 klockan 19:51:47

Sorry peeps, men jag har varit otrogen sedan en tid tillbaka. Som ni märkt så har alla inlägg kommit mer och mer sporadiskt, känslan saknas i vissa av dem, medans den definitivt finns där i andra. Man kan säga att känslorna svalnat en smula. Vi har nog egentligen tröttnat på varann, jag och bloggen.

Men eftersom jag fortfarande känner starkt för er läsare så tänker jag inte ge upp er så lätt. Nej nej, ni är faktiskt (tro det eller ej) en nätt skara som stannat kvar, trots den torra uppdateringen. Det värmer! TACK!


Så trots att jag och den här bloggen bryter upp här och nu, tänker jag inte bryta med er. Jag har ju en annan, som ni mer än gärna får ta del av. Men eftersom det finns vissa snorungar här ute som jag absolut inte vill ha bland mina läsare, är min andra lite hemlig. Inte jättehemlig. Men ändå liiite hemlig.

För er som är intresserade av adressen så är det bara att lämna en kommentar och fylla i er e-post (kommer ej synas i kommentar-fältet) så mailar jag över adressen bums!



LITE NYARE
LITE MER JAG
LITE MINDRE HOCKEY
(även fast hockey är en stor del av mig)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-post: (publiceras ej)

Min bloggadress (om du har en blogg dvs):

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0