Stackars lille Fredrik...

publicerades 2010-03-28 klockan 19:08:25
Det roligaste som finns är när det går dåligt för Växjö Lakers. Nu har de spelat 4 matcher i kvalserien till Elitserien och endast tagit en ynka poäng. SMP tar ut svängarna och publicerar en tydligen negativ artikel angående Lakers dåliga form, varpå kommentarerna rasar in. Den ena efter den andra berättar om sin irritation över att Lakers alltid är sämst när det gäller (som om vi inte visste det sen tidigare?). Anyways, detta är inte det roliga. Utan det roliga är att när det går dåligt för Lakers och deras supporters saknar svar på tal säger dom "Men Troja och TAIF har aldrig ens varit i närheten" som ett rikspucko vid namn Fredrik skrev.

Om inte jag minns helt fel så kvalade TAIF till Elitserien år 2001. Detta verkar Fredrik glömt bort. Anyways, det går bra för TAIF nu, man ligger över strecket i kvalserien till Allsvenskan och framtiden ser lovande ut. Detta stör säkert Fredrik, som inte tål när det går dåligt för hans eget lag. Som istället för att erkänna att hans egna lag kanske inte lever upp till sina förväntningar, klagar på de andra länslagen som det faktiskt går bra för (med bra för Troja menar jag att de slapp kvala för att håla sig kvar, bra för TAIF har ni nog redan förstått).

Men det roliga i kråksången är ju VAD HAR TROJA & TAIF MED LAKERS DÅLIGA FORM ATT GÖRA?

Skämmes Fredrik SKÄMMES! Håll dig till ämnet nästa gång du kommenterar en artikel!

Tack för mig, hej!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-post: (publiceras ej)

Min bloggadress (om du har en blogg dvs):

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0